4 Aralık 2009 Cuma

ben işimi sevemiyorum, işim beni sevsin kampanyası

tepkisel olmayalım.

bence gayet mantıklı.

ben işimi sevememekten muzdaribim blog. kaldı ki, bir insanın işini sevememesinin ona verilmiş ve ömür boyu sürecek bir ceza olduğunu düşünüyorum. haketmek için önceki hayatlarımda -veya bu hayatta şuursuzca- kallavi bi takım haltlar karıştırmış olmam gerek.. artık herrrr ne yaptıysam.. kırılıyorum bu aralar mutsuzluktan!

bu da gelir, bu da geçer diyorlar. ağlama diyorlar. hatta tahammülü nice olmayanlar zırlama be yeter diyorlar -ki bunların başını anacığım çeker oldu- diyorlar da diyorlar.. vefakat haleti ruhiyeme bu demeler çok da fifi.




günler neler getirir... bilinmez.

ama bir şeyler getirseler, fena olmayacak!

kampanyama katılın!.. ben işimi sevemiyorum, işim beni sevsin. bari o sevsin!

5 yorum:

  1. hepinizin topunuzun yorumsuzluğunu öperim. kuruduk ulan!

    YanıtlaSil
  2. hepimiz işimizi çok seviyoruz çünkü

    YanıtlaSil
  3. talep üzerine gelen küstah comment'lere hayır! ((=
    tatminsizim evet tatminsizim, evet namümkün beni mutlu etmen evet, napalım.

    YanıtlaSil