2 Aralık 2009 Çarşamba

bir patrondan ne bekleriz?


saat 18.30 dolaylarında patronla ertesi günün programı ve görev dağılımı yapıldı..
iyi akşamlar dilekleri karşılıklı olarak paylaşıldı ve patron uğurlandı.. sevgili mon cher çıktıktan 30 saniye sonra tekrar kapıyı çaldı. kapıyı ben açtım.. gözlerimin içine baktı ve keskin bir ses tonuyla, "noldu senin tez?" dedi..
hemen belirteyim close talker bir patronum var, gerçekten yakından konuşuyor, ne zaman benimle konuşmaya başlasa aradaki mesafeyi korumak için geriye doğru ufak adımlar atıyorum. Bu şekilde konuşma esnasında yaklaşık 5-6 parke dolaşıyoruz. Bir de benimle konuşurken aklından afacanlık geçtiğine bahse varabileceğim bakışlarını aynı zamanda çok sert görünen bir ifadenin arkasına saklamayı başarıyor.. O sert bakışlar üzerimdeyken tezime nolduğunu (24 saat aklımdan zaten çıkmıyor) 404 fatal error vererek sil baştan düşünmek zorunda kalıyorum.. ağzımdan "mee" lemek ile "gulp!" tarzı sesler çıkabildi anca..
o gün sabahtan işe gelmeden, kendisinden 20 gün sonra tezimi vermek zorunda olduğum için biraz erken çıkma müsadesi almayı kafasına koymuş fakat söz konusu diyaloğu koca gün gerçekleştirememiş biri olarak, beni gerçekten şok eden sözler döküldü mon cher'in ağzından kapıdan çıkarken;
"yarın öğleden sonra beraber oturup tezini bitiriyoruz." buyur burdan yak!

3 yorum:

  1. çok şaşırdım, hiç beklemezdm kendisinden

    YanıtlaSil
  2. Bu arada noldu bu işin sonu ben kaçırdım... Yazabildiniz mi tezi ???

    YanıtlaSil