7 Ocak 2009 Çarşamba

applikasyon



Blogumuzun cesitli yazi departmanlarinda gorevlendirilmek uzere;

- Bu sektore yillarini vermis de kafasinda siyah tek sac kalmamis,
- Sonuç odaklı düşünerek çözüm üretebilen,
- İletişim becerisi kuvvetli,
- Iyi derecede Ingilizce bilen,
- Esnek calisma temposuna ayak uydurabilecek,
- Seyahat engeli olmayan,
- Cumartesileri de calisabilecek,
- Erkeklerde askeri gorevini tamamlamis,
- Bayanlarda sari, kisa sacli (mavi ya da yesil goz tercih sebebidir.),

yazar arkadaslar aramaktayiz.

p.s: biz sizi aricaz.

7 yorum:

  1. ah be yavrucum.. benim negatifimi alsak, türlü efekt uygulasak yine elde edemeyiz o renkleri.. çok çaresizim.

    "thank you for your time."

    YanıtlaSil
  2. Ben saç ile ilgili olan kıstastan geçiyorum fekat askerlikle iligli sıkıntılarım var, çözüm üretebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  3. ben varım.

    yalnız bir sorum var maaşları Sesters olarak mı alıyoruz?

    YanıtlaSil
  4. sayın ilgili,
    - hiç bir sektöre yıllarımı vermedim, vermeyi de düşünmüyorum
    - anlık yaşarım, davranışlarımın sonucunu önceden göremem,
    sorun yaratırım, başkalarını sorunlarını çözerim,
    kendim için çözümü başkalarından beklerim,
    -iletişim becerim havaya bağlıdır, yağmurluysa depresifim hiç çekilmem,
    güneşliyse benden iyisi yoktur
    - esnek derken?
    - evden oldugu surece neden olmasın?
    - kestane rengi küçücük ama derin bakabilen gözlerim, uzun ve kıvırcık kestane rengi
    saçlarım var ve onları sewiyorum, kadında uzun saçın çekici olduğunu
    düşünüyorum.
    - kriterleriniz bana oldukça uyuyor, ben sizi ararım..

    YanıtlaSil
  5. site yönetimi olarak baş kaldıran hatunları seviyor ve takdir ediyoruz efendim (:

    YanıtlaSil
  6. Sayin imgelersinligi,

    Yaptiginiz basvuru tarafimiza ulasmistir.Başvurduğunuz pozisyon için değerlendirme yapılacak, uygun görüldüğü takdirde sizinle bağlantı kurulacaktır. Aksi takdirde başvurunuz farklı projelerde değerlendirilmek üzere insan kaynaklari bilgi bankamıza kaydedilecektir.

    Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Saygilarimizla,
    underconstructionzzz

    YanıtlaSil
  7. Hosbuldum aranıza, bu projenin gelisimi icin saçımı süpürge etmeyeceğim ama elimden geldiğince katkıda bulunacağım..

    YanıtlaSil